Prejsť na obsah

Články - Archív článkov

Zoznam archivovaných článkov

Ak chcete vyhľadávať počkajte, inicializuje sa
Vyhľadávanie
ROK:
MOŽNOSTI: SAMOSTATNÝ ROZSAH
-

Víťazstvo primátora Františka Knapíka v komunálnych voľbách 2.decembra 2006 bolo víťazstvom silnej predstavy o Košiciach ako meste na ceste k hospodárskemu úspechu a silnej identity občana so svojím mestom. Tieto základné myšlienky sú rozpracované do konkrétnej podoby vo volebnom programe Via Cassovia - košická cesta k úspechu.

Projekty

03.01.2007 |
V súčasnej dobe mesto pripravuje verejnú súťaž na logo mesta. Súťaž bude prebiehať začiatkom roku 2007. Novým logom mesto vytvorí svoj nový imidž a môže začať aj proces identity corporation t.z. novej osobitosti právnickej osoby Mesto Košice.
Referát marketingu a komunikácie začal svoju činnosť 1. júla 2006. Čo sme v čase od 1.7 do 31.12.2006 vykonali ?
Koncepcia marketingu a komunikácie vznikla na základe súčasnej potreby prezentácie mesta a informovaní širokej verejnosti o aktivitách mesta, čo zohráva veľmi dôležitú úlohu pri zabezpečovaní samosprávnych úloh a pri získavaní zdrojov, potrebných pre rozvoj mesta. Samotný základný dokument mesta – PHSR (Plán hospodárskeho a sociálneho rozvoja) konštatuje potrebu implementácie marketingu do štruktúry mesta.