Prejsť na obsah

Projekty

Pripravujeme však aj marketingové kampane na podporu projektov mesta ako napríklad podporu projektu Košice – európske hlavné mesto kultúry. Dňa 29.09. bola táto kampaň odštartovaná pri Dóme spolu s odovzdaním zrekonštruovaného historického jadra Košičanom.
Kampaň bude pokračovať v roku 2007 svojou mobilizačnou fázou, keď chceme osloviť čo najviac občanov, aby sa zapojili do projektu Košice - EHMK 2013.
Mestské zastupiteľstvo dňa 29.09.2006 schválilo a podporilo účasť mesta Košice v projekte EHMK a na základe tohto rozhodnutia sa vytvorili technické podmienky na prácu realizačného tímu, ktorý začiatkom roku 2007 začal pracovať na príprave projektu. Informácie o práci realizačného tímu je možné nájsť na oficiálnej webovej stránke mesta v menu tlačové informácie a public relations.
Na rok 2007 sa pripravuje marketingová kampaň pod názvom „Byť Košičanom je fajn", ktorej zámerom je posilniť proces občianskeho povedomia, sebauvedomenia a zdravého lokálpatriotizmu. Cieľom je nadviazať na bohatú históriu mesta a podporiť košického ducha identity
v rámci modernej miestnej demokratickej spoločnosti.
Ďalšie kampane a aktivity v oblasti promotion sa budú orientovať na významné podujatia ako 800-sté výročie sv. Alžbety Bavorskej , Deň mesta Košice, MS v hokeji 2011 a i.

V oblasti spoločenského života mesta RMaK inicioval veľmi dôležitú Deklaráciu o etnickej znášanlivosti v meste Košice, ktorá bola prijatá Mestským zastupiteľstvom dňa 26.09.2006,ktorá získala hlavne v zahraničí veľký ohlas a uznanie v odborných kruhoch. Deklarácia je signálom mestskej samosprávy o Košiciach ako meste tolerantnom, multinacionálnom a vysoko kultúrnom.

Významnou aktivitou v tejto oblasti je projekt Siene slávy mesta Košice a okolia, ktorý zaznamená všetky významné osobnosti mesta a ich prínos pre mesto a formou projekcie a záznamoch na mediálnych nosičoch bude odkazom minulosti a prítomnosti pre ďalšie generácie obyvateľov v našom meste. Momentálne prebieha prípravná fáza monitoringu a mapovania osobností a krátka rešerš ich kariéry.

Mnohé vykonané aktivity ako Deň bez auta, Deň miestnej demokracie a pripravovaný Deň otvorených dverí Magistrátu mesta patria do kategórie podujatí marketingovej komunikácie.

Spracoval : Peter Neuwirth