Zákazka s nízkou hodnotou pod názvom: Pozáručný servis kancelárskej techniky vrátane dodania náhradných dielov – predkladanie dokladov pre splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní je na základe materiálu „Postup" a následne predkladanie ponuky iba pre záujemcov, ktorí splnia podmienky účasti na základe materiálu „Výzva". Podklady vo verejnom obstarávaní sú uvedené na pravej strane tohto oznámenia a to: Postup, Výzva, Návrh rámcovej dohody, Príloha č. 1 k RD, Príloha č. 2 k RD.
Termín na predkladanie dokladov je do: 12.03.2012 do 10.00 h.
Prílohy
1. | RTF 99,93 KB | Postup |
2. | RTF 56,2 KB | Výzva |
3. | RTF 203,32 KB | Návrh rámcovej dohody |
4. | RTF 9,52 KB | Príloha č. 1 k RD |
5. | XLS 61 KB | Príloha č. 2 k RD Kalkulácia ceny |
6. | RTF 38,63 KB | Doplnenie č.1 |