Prejsť na obsah

Výzva na prekladanie ponúk pre výber externého manažmentu pre prípravu a spracovanie projektu: Uzavretie a rekultivácia skládky Myslava v Košiciach

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Podprahová zákazka podľa § 99 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

I.  Verejný obstarávateľ:

Názov: Mesto Košice
Sídlo: Trieda SNP 48/A, 040 01 Košice
Štatutárny zástupca: Ing. František Knapík, primátor mesta
IČO: 00691135
DIČ: 2021186904
Bankové spojenie: Dexia Banka Slovensko, a.s.
číslo účtu: 0442482043/5600

II. Kontaktná osoba verejného obstarávateľa:

Meno: PhDr. Vladimír Šalitroš
Telefón, fax: 055/64 19 711, 055/6437175
e-mailová adresa: vladimir.salitros@kosice.sk

III. Predmet obstarávania:

3.1. Názov zákazky: Uzavretie a rekultivácia skládky Myslava v Košiciach

3.2. Predmet zákazky:
Predmetom zákazky je výber externého manažmentu pre prípravu a spracovanie projektu: Uzavretie a rekultivácia skládky Myslava v Košiciach", s riešením predovšetkým nasledovných činností:

· Vypracovanie kompletnej písomnej dokumentácie a súvisiacich podkladov v rámci žiadosti o pridelenie NFP najneskôr do dátumu podania projektu.
· Poskytnutie súčinnosti žiadateľovi pri predložení spracovanej žiadosti o nenávratný finančný príspevok (ďalej len NFP) na SO/RO.
· Ďalšie nešpecifikované činnosti, ktoré vyplynú z procesu prípravy projektu

3.3. Klasifikácia – CPV slovník

CPV: 79421200-3 Vypracovanie projektov iných ako pre stavebné práce

Prioritné služby podľa prílohy č. 2 zákona o verejnom obstarávaní
Kategória služby č. 11


3.4. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:

Zákazka bude financovaná z prostriedkov verejného obstarávateľa a z prostriedkov Operačného programu životné prostredie 2007-2013:
Operačný program: Operačný program životné prostredie
Opatrenie: 4.5. Uzatváranie a rekultivácia skládok odpadov


IV. Obhliadka miesta zákazky

Vzhľadom k charakteru požadovanej zákazky, vyhlasovateľ neuvažuje s obhliadkou miesta zákazky. V prípade záujmu, je potrebné dohodnúť obhliadku s kontaktnou osobou uvedenou v článku II.

V. Uzavretie zmluvy:

Výsledkom postupu zadávania podprahových zákaziek pri obstaraní služieb podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní") bude uzavretie mandátnej zmluvy. Mandátna zmluva bude uzatvorená v zmysle ust. § 566 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.. v znení neskorších zmien a doplnkov.
Zmluva v rozsahu článku III. sa uzatvorí na dobu určitú od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy do 31.03.2010.
Zmluva sa uzatvorí v lehote viazanosti ponúk.

IV. Podmienky účasti

4.1. Uchádzač alebo člen skupiny musí spĺňať nasledovné podmienky účasti, týkajúce sa:

4.1.1. právneho postavenia:

4.1.1.1. Dokladom o oprávnení podnikať (výpis z Obchodného alebo živnostenského registra) alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou. Uvedený doklad požaduje verejný obstarávateľ predložiť nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
4.1.1.2. Ak uchádzač alebo člen skupiny nepredloží požadovaný doklad preukazujúci splnenie osobného postavenia alebo ak je predložený doklad neplatný alebo je vyhotovený skôr ako sa požaduje, bude uchádzač alebo skupina vylúčená.

4.1.2. podmienky účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia:

4.1.2.1. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že za rok 2008 až k dátumu predkladania ponuky je schopný plniť si finančné záväzky. Čestné vyhlásenie musí obsahovať nasledovné údaje:
· Názov banky/bánk, v ktorých má uchádzač záväzky.
· že ste neboli v nepovolenom debete ani v jednej bankovej inštitúcii,
· že v prípade splácania úveru dodržujete splátkový kalendár,
· že Váš bežný účet nebol predmetom exekúcie,

4.1.2.2. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktoré uviedol nemá záväzky.

4.1.3. podmienky účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
4.1.3.1. Uchádzač predloží zoznam úspešne splnených zmlúv rovnakého charakteru alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (za rovnaký alebo podobný predmet zákazky sa považuje externý manažment pre spracovanie dokladov v rámci operačných programov životné prostredie pre získanie NFP). Zoznam zrealizovaných zmlúv na poskytnutie služby v roku 2007, 2008 a 2009 musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača s uvedením:
4.1.3.1.1. názvu alebo obchodného mena odberateľa,
4.1.3.1.2. adresy jeho sídla alebo miesta podnikania odberateľa,
4.1.3.1.3. predmet zmluvy
4.1.3.1.4. platnosti zmluvy (napr. od 5/2008 do 01/2009)
4.1.3.1.5. kontaktu na odberateľa, mena a tel. spojenia (údaje sú potrebné pre overenie si uvedených informácií),
4.1.3.1.6. finančného objemu každej zmluvy uvedenej v zozname požaduje verejný obstarávateľ v minimálnom objeme 1 mil. Sk s DPH, alebo ekvivalent v inej mene, pričom celkový finančný objem všetkých zmlúv spolu uvedených v zozname (za rok 2007, 2008 a 2009) musí byť vyšší ako 5 mil. Sk s DPH, alebo ekvivalent v inej mene.

4.1.3.2. Ďalšie podmienky účasti uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch.

4.2. Ďalšie informácie:

Ak uchádzač alebo člen skupiny príslušné doklady nepredloží v uvedenom vyhotovení, alebo poskytne nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z tejto súťaže vylúčený a jeho ponuka nebude ďalej hodnotený.


VII.  Spôsob poskytnutia súťažných podkladov

V prípade, že máte záujem o predmetnú zákazku, dovoľujeme si Vás požiadať o písomné predloženie žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na adrese:

Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, kancelária č. 315, 040 01 Košice,
v pracovných dňoch do 03.11. 2009 do 1200 hod, v pracovnom čase od 9,00 hod do 12,00 hod.
Kontaktná osoba je uvedená v článku II. tejto výzvy.

Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne alebo doporučene poštou, pričom na prevzatie si súťažných podkladov, je nevyhnutné doručenie písomnej žiadosti verejnému obstarávateľovi v termíne do 03.11.2009.
Úhradu za súťažné podklady verejný obstarávateľ nepožaduje.


VIII.  Spôsob predkladania ponúk

Záujemca vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený.
Obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:
· adresu uvedenú v článku I.
· adresu uchádzača, obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania
· označenie "SÚŤAŽ - NEOTVÁRAŤ! S heslom súťaže: „EXM –rekultivácia skládky Myslava KE"

Podklady na vypracovanie ponuky obsahujú súťažné podklady.


IX.  Lehota na predkladanie ponúk

Do 16. 11. 2009 do 12 00 hod.

X. Lehota viazanosti ponúk

Ponuky sú viazané v lehote viazanosti ponúk, ktorá začína plynúť po lehote na predkladanie ponúk a končí 31.12.2009.


XI.  Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia
Kritéri