Prejsť na obsah

Výzva na prekladanie ponúk na výber stavebného dozoru pre realizáciu stavby: Kompostáreň bioodpadov mesta Košice - výroba kompostu Bernátovce

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONÚK

I. Verejný obstarávateľ:

Názov: Mesto Košice
Sídlo: Trieda SNP 48/A, 040 01 Košice
Štatutárny zástupca: Ing. František Knapík, primátor mesta
IČO: 00691135
DIČ: 2021186904
Bankové spojenie: Dexia Banka Slovensko, a.s.
číslo účtu: 0442482043/5600

II. Kontaktná osoba verejného obstarávateľa:

Meno: PhDr. Vladimír Šalitroš
Telefón, fax: 055/64 19 711, 055/64 36 288
e-mailová adresa: vladimir.salitros@kosice.sk


III. Predmet obstarávania:

Cieľom zadania zákazky je výber stavebného dozoru pre realizáciu stavby: Kompostáreň bioodpadov mesta Košice - výroba kompostu Bernátovce".

Stavba je projektom v rámci Operačného programu životné prostredie 2007-2013:
Operačný program: Operačný program životné prostredie
Opatrenie: 4.2. Podpora aktivít na zhodnocovanie odpadov
Realizácia stavby je uzatvorená na základe výsledku vyhlásenej užšej súťaže – podlimitná zákazka, uverejnená vo Vestníku verejného obstarávania č. 89/2009 dňa 13.05.2009 pod číslom 02535-MUP .

3.1 Klasifikácia – CPV slovník

CPV: 71520000-9 Stavebný dozor
71521000-6 Stavebný dozor na stavenisku

Prioritné služby podľa prílohy č. 2 zákona o verejnom obstarávaní
Kategória služby č.12

3.2 Špecifikácia predmetu zákazky

Na základe tejto podprahovej súťaže verejný obstarávateľ uzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorého úlohou bude zabezpečiť stavebný dozor počas celej realizácie stavby - Kompostáreň bioodpadov mesta Košice - výroba kompostu Bernátovce a to:

a) Sledovať spôsob a postup uskutočňovania stavby tak, aby sa zaručila: 
-  bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
-  riadna inštalácia a prevádzka technického vybavenia na stavbe
-  odborné ukladanie stavebných výrobkov a hmôt, vhodnosť ich použitia a odborné ukladanie strojov a zariadení
b) bude sledovať vedenie stavebného denníka,
c) bude zodpovedať za súlad:
-  priestorovej polohy s dokumentáciou stavby
-  za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu 
-  bude spoluzodpovedať za dodržanie podmienok rozhodnutí vydaných na uskutočnenie stavby, najmä územného rozhodnutia a stavebného povolenia,

d) bude vplývať na odstránenie závad, ktoré na stavbe vznikli; ak nemožno závady odstrániť v rámci výkonu stavebného dozoru, bezodkladne ich oznámi stavebnému úradu.

3.3 Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Zákazka bude financovaná z prostriedkov verejného obstarávateľa a z prostriedkov operačného programu životné prostredie.

IV. Obhliadka miesta zákazky

Vzhľadom k charakteru požadovanej zákazky, vyhlasovateľ doporučuje obhliadku miesta zákazky. V prípade záujmu je potrebné obhliadku dohodnúť s kontaktnou osobou. Vyhlasovateľ má za to, že v prípade Vašej neúčasti na obhliadke miesta poskytnutia práce je Vám toto miesto známe.

V. Uzavretie zmluvy:

Výsledkom postupu zadávania podprahových zákaziek pri obstaraní služieb podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní") bude uzavretie zmluvy o poskytnutí služby. Zmluva o poskytnutí služby bude uzavretá podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Zmluva v rozsahu článku III. sa uzatvorí na dobu určitú od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy do ukončenia realizácie a odovzdania stavby - Kompostáreň bioodpadov mesta Košice.
Zmluva sa uzatvorí v lehote viazanosti ponúk.

VI. Podmienky účasti

1. Uchádzač alebo člen skupiny musí spĺňať nasledovné podmienky účasti, ktorých splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií alebo podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.1 dokladom o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, pričom úradne overená kópia dokladu nie je staršia ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

1.2 Ak uchádzač alebo člen skupiny nepredloží požadovaný doklad preukazujúci splnenie
osobného postavenia alebo ak je predložený doklad neplatný alebo je vyhotovený skôr ako sa požaduje, bude uchádzač alebo skupina vylúčená.

2. Finančné a ekonomické postavenie
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie na poskytnutie služby uvedené v § 27 zákona o verejnom obstarávaní.
2.1 Vyjadrenie banky (bánk) za rok 2008 o schopnosti plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo úradne overenú fotokópiu týchto dokumentov, nie starších ako 1 mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky (bánk) musí obsahovať nasledovné údaje:

2.1.1 uchádzač nebol v nepovolenom debete,
2.1.2 v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
2.1.3 jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie,

2.2 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predložil, nemá záväzky. Vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, nie staršie ako 1 mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

3. Technická alebo odborná spôsobilosť

Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služby uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní.

3.1  Uchádzač predloží doklad minimálne jednej osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác. Táto osoba musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, t. j. musí mať osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie týkajúce sa predmetu zákazky, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe alebo ekvivalentné osvedčenie. Uchádzač predloží: kópiu osvedčenia SKSI alebo ekvivalentné osvedčenie s originálom podpisu a odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby
3.2  Uchádzač predloží vyhlásenie osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác, že v prípade úspešnosti uchádzača bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky,
3.3  Uchádzač predloží vyhlásenie tejto odborne spôsobilej osoby, že ako stavbyvedúci viedol v rokoch 2006 až 2008 minimálne 1 stavbu týkajúce sa stavieb rovnakého charakteru alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, ktorej zmluvná cena bola minimálne 1 000 000 EUR vrátane DPH

4. Ďalšie informácie:
Uchádzač požadované doklady predloží ako originály, alebo úradne overená kópie dokladov nie je staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ak nie je uvedené inak. Ak uchádzač alebo člen skupiny príslušné doklady nepredloží v uvedenom vyhotovení, bude vylúčený.

VII.  Spôsob poskytnutia súťažných podkladov

V prípade, že máte záujem o predmetnú zákazku, dovoľujeme si Vás požiadať o písomné predloženie žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na adrese:
Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, kance