Prejsť na obsah

Výzva na prekladanie ponúk na výber externého manažmentu pre prípravu a spracovanie projektu: Zmena palivovej základne verejných budov v Košiciach

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONÚK

I. Verejný obstarávateľ:

Názov: Mesto Košice
Sídlo: Trieda SNP 48/A, 040 01 Košice
Štatutárny zástupca: Ing. František Knapík, primátor mesta
IČO: 00691135
DIČ: 2021186904
Bankové spojenie: Dexia Banka Slovensko, a.s.
číslo účtu: 0442482043/5600

II. Kontaktná osoba verejného obstarávateľa:

Meno: PhDr. Vladimír Šalitroš
Telefón, fax: 055/64 19 711, 055/6437288
e-mailová adresa: vladimir.salitros@kosice.sk


III. Predmet obstarávania:

Cieľom zadania zákazky je výber externého manažmentu pre prípravu a spracovanie projektu: Zmena palivovej základne verejných budov v Košiciach".
Projekt v rámci Operačného programu životné prostredie 2007-2013:
Operačný program: Operačný program životné prostredie
Opatrenie: 3.2. Minimalizácia nepriaznivých vplyvov zmeny klímy vrátane podpory obnoviteľných zdrojov energie

3.1 Klasifikácia – CPV slovník

CPV: 79421200-3 Vypracovanie projektov iných ako pre stavebné práce

Prioritné služby podľa prílohy č. 2 zákona o verejnom obstarávaní
Kategória služby č.11
3.2 Špecifikácia predmetu zákazky

Na základe tohto podprahového postupu verejný obstarávateľ uzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorého úlohou bude zabezpečiť prípravu a spracovanie projektu: Zmena palivovej základne verejných budov v Košiciach, s riešením predovšetkým nasledovných činností:

· Vypracovanie kompletnej písomnej dokumentácie a súvisiacich podkladov v rámci žiadosti o pridelenie NFP najneskôr do dátumu podania projektu.

· Poskytnutie súčinnosti žiadateľovi pri predložení spracovanej žiadosti o nenávratný finančný príspevok (ďalej len NFP) na SO/RO.

· Ďalšie nešpecifikované činnosti, ktoré vyplynú z procesu prípravy projektu

3.3 Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú:
Zákazka bude financovaná z prostriedkov verejného obstarávateľa a z prostriedkov operačného programu životné prostredie.

IV. Obhliadka miesta zákazky

Vzhľadom k charakteru požadovanej zákazky, vyhlasovateľ neuvažuje s obhliadkou miesta zákazky. V prípade záujmu je potrebné obhliadku dohodnúť s kontaktnou osobou.

V. Uzavretie zmluvy:

Výsledkom postupu zadávania podprahových zákaziek pri obstaraní služieb podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní") bude uzavretie mandátnej zmluvy. Mandátna zmluva bude uzatvorená v zmysle ust. § 566 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.. v znení neskorších zmien a doplnkov.
Zmluva v rozsahu článku III. sa uzatvorí na dobu určitú od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy do 31.10.2009.
Zmluva sa uzatvorí v lehote viazanosti ponúk.


VI. Podmienky účasti

1. Uchádzač alebo člen skupiny musí spĺňať nasledovné podmienky účasti, ktorých splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií alebo podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.1 dokladom o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, pričom úradne overená kópia dokladu nie je staršia ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

1.2 Ak uchádzač alebo člen skupiny nepredloží požadovaný doklad preukazujúci splnenie
osobného postavenia alebo ak je predložený doklad neplatný alebo je vyhotovený skôr ako sa požaduje, bude uchádzač alebo skupina vylúčená.

2. Finančné a ekonomické postavenie
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie na poskytnutie služby uvedené v § 27 zákona o verejnom obstarávaní.

2.1 Vyjadrenie banky (bánk) za rok 2008 o schopnosti plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo úradne overenú fotokópiu týchto dokumentov, nie starších ako 1 mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky (bánk) musí obsahovať nasledovné údaje:

2.1.1 uchádzač nebol v nepovolenom debete,
2.1.2 v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
2.1.3 jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie,

2.2 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predložil, nemá záväzky. Vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, nie staršie ako 1 mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

3. Technická alebo odborná spôsobilosť

Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služby uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní.

3.1 Uchádzač predloží zoznam úspešne splnených zmlúv rovnakého charakteru alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (za rovnaký alebo podobný predmet zákazky sa považuje externý manažment pre spracovanie dokladov v rámci operačných programov pre získanie NFP). Zoznam zrealizovaných zmlúv na poskytnutie služby v roku 2008 a 2009 musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača s uvedením:
3.1.1 názvu alebo obchodného mena odberateľa,
3.1.2 adresy jeho sídla alebo miesta podnikania odberateľa,
3.1.3 kontaktu na odberateľa, mena a tel. spojenia (údaje sú potrebné pre overenie si uvedených informácií),
3.1.4 finančného objemu každej zmluvy uvedenej v zozname, pričom celkový finančný objem všetkých zmlúv spolu uvedených v zozname (za rok 2008 a 2009) musí byť vyšší ako 500 000,- Sk s DPH, alebo ekvivalent v inej mene.

4. Ďalšie informácie:
Uchádzač požadované doklady predloží ako originály, alebo úradne overená kópie dokladov nie je staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ak nie je uvedené inak. Ak uchádzač alebo člen skupiny príslušné doklady nepredloží v uvedenom vyhotovení, bude vylúčený.

VII.  Spôsob poskytnutia súťažných podkladov

V prípade, že máte záujem o predmetnú zákazku, dovoľujeme si Vás požiadať o písomné predloženie žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na adrese:
Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, kancelária č. 315, 040 01 Košice
V pracovných dňoch do 27.07. 2009 do 1200 hod, v pracovnom čase od 9,00 hod do 12,00 hod.
Kontaktná osoba je uvedená v článku II. tejto výzvy.

Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobné prevzatie

VIII.  Spôsob predkladania ponúk

Záujemca vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený.
Obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:
· adresu uvedenú v článku I.
· adresu uchádzača, obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania
· označenie "SÚŤAŽ - NEOTVÁRAŤ! S heslom súťaže: „EXM – zmena palivovej základne verejných budov v KE"

Podklady na vypracovanie ponuky obsahujú súťažné podklady.

IX.  Lehota na predkladanie ponúk

Do 04. 08. 2009 do 12 00 hod.

X.  Lehota viazanosti ponúk

Ponuky sú viazané v lehote viazanosti ponúk, ktorá začína plynúť po lehote na predkladanie ponúk a končí 30.09.2009.

XI.  Kritériá na vyhodnote