Prejsť na obsah

Výzva na predloženie ponuky - Externý manažment pre implementáciu projektu „Znižovanie emisii modernizáciou MHD Mesta Košice

Výzva na predloženie ponuky

Postup zadávania podprahovej zákazky na poskytnutie služieb podľa § 99 – 101 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o VO)

1. Identifikačné údaje verejného obstarávateľa
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A
040 01 Košice
Štatutárny zástupca: Ing. František Knapík, primátor mesta
Kontaktná osoba: PhDr. Vladimír Šalitroš
IČO: 00691135
Tel: 055/6419 711
Fax: 055/6437288
E-mail: vladimir.salitros@kosice.sk

2. Zmluva na poskytnutie služby
Zmluva na poskytnutie služieb technickej asistencie – výkon externého manažmentu projektu.

3. Názov zákazky:
Externý manažment pre implementáciu projektu ­„Znižovanie emisii modernizáciou MHD Mesta Košice"

4. Opis zákazky:

Cieľom zadania zákazky je výber dodávateľa – poskytovateľa špeciálnych služieb technickej asistencie v oblasti riadenia projektu financovaného z prostriedkov Európskych spoločenstiev počas celého životného cyklu projektu, teda zabezpečenie vypracovania dokumentácie a podkladov potrebných pre podanie žiadosti o platbu a pravidelných monitorovacích správ projektu počas celej doby platnosti zmluvy a poskytnutí NFP, v súlade so stanoveným časovým harmonogramom a podmienkami stanovenými v zmluve o poskytnutí NFP.

5. Miesto uskutočnenia služby

Miesto: Košice
Predpokladaný termín podpisu zmluvy je júl 2009.

6. Klasifikácia – CPV slovník

Kategória služieb č. 11 –prioritné služby podľa prílohy č. 2 zákona č. 25/2006 Z.z.
Poradenské služby v oblasti riadenia

Nomenklatúra CPV – Hlavný slovník 74.14.20.00

7. Špecifikácia predmetu zákazky

Externý manažment projektov financovaných vo forme NFP z prostriedkov ES zahŕňa výkon fyzickej osoby alebo právnickej osoby , ktorá nie je v zamestnaneckom vzťahu k žiadateľovi o pridelenie NFP ani k subjektu v zriaďovateľskej pôsobnosti žiadateľa a má uzatvorený zmluvný vzťah so žiadateľom.
Cieľom uzatvoreného zmluvného vzťahu je zabezpečenie komplexnej služby technickej asistencie počas celého životného cyklu projektu, s riešením predovšetkým nasledovných činností:

- Vypracovanie kompletnej písomnej dokumentácie a súvisiacich podkladov v rámci žiadosti o pridelenie NFP
- Vypracovanie žiadostí o platbu s príslušnými prílohami v zmysle podmienok uvedených v zmluve o poskytnutí NFP
- Spracovávanie a predloženie pravidelných monitorovacích správ o priebehu plnenia projektu v termínoch stanovených v zmluve o poskytnutí NFP

Predpokladaná hodnota projektu: 8.403.361,34 EUR bez DPH
Doba trvania projektu: 24 mesiacov
Počet spracovávaných monitorovacích správ: 4
Počet spracovávaných žiadostí o platbu: 6

Predpokladaná hodnota zákazky: 58.000,00 EUR bez DPH

8. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:  NIE

Ponuky môžu byť predložené na:  všetky časti

9. Možnosť predloženia variantných riešení:  NIE
Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.

10. Trvanie zmluvy alebo lehota na ukončenie prác

Služby v rozsahu bodu 7 verejný obstarávateľ požaduje ukončiť v zmysle termínov, ktoré budú uvedené v zmluve o poskytnutí NFP a ktoré žiadateľ písomne oznámi poskytovateľovi technickej asistencie.

11. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú

Zákazka bude financovaná z prostriedkov verejného obstarávateľa.


12. Podmienky účasti uchádzačov

Uchádzač musí splniť podmienky stanovené v § 26 vo väzbe na § 99, ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní v nasledovnom rozsahu:

12.1 Uchádzač preukáže oprávnenie poskytovať požadovanú službu predložením platného dokladu o oprávnení podnikať. Doklad, ktorým uchádzač dokumentuje svoju spôsobilosť k dodaniu predmetu obstarávania podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní musí byť predložený v origináli alebo v úradne osvedčenej fotokópii.

12.2 Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže predložiť platné potvrdenie úradu pre verejné obstarávanie v origináli alebo v úradne osvedčenej fotokópii.

12.3 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva doklad uvedený v bode 12.1, môže ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov v krajine jeho sídla.

12.4 Uchádzač predloží čestné prehlásenie, že nie je v konkurze alebo v likvidácii.

12.5 Uchádzač predloží čestné prehlásenie, že súhlasí s podmienkami verejného obstarávateľa, podpísané štatutárnym zástupcom

12.6 Verejný obstarávateľ vylúči z procesu verejného obstarávania uchádzača, ak nesplnil podmienky účasti podľa bodov 12.1 až 12.5 alebo ak zistí, že predložené doklady sú neplatné.


13. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti

Splnenie podmienok účasti bude posudzované v súlade s touto výzvou a v súlade so súťažnými podkladmi a z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ktorý:
- nepreukázal splnenie podmienok účasti podľa bodu 12 tejto výzvy,
- predložil neplatné doklady - nepredložil požadované doklady alebo informácie,
- poskytol nepravdivé alebo skreslené informácie.

14. Poskytovanie súťažných podkladov
Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese verejného obstarávateľa uvedená v bode 1

Súťažné podklady sa budú vydávať: v pracovných dňoch od: 26. júna 2009 do: 3. júla 2009
v pracovnom čase od: 8.00 do: 14.00 hod.
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: - osobné prevzatie alebo zaslanie poštovou zásielkou

Úhrada za súťažné podklady: NIE


15.
Lehota na predkladanie ponúk

Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 15. júla 2009 do 9.00 hod..

Spôsoby doručenia ponúk:

adresa pre doručenie poštou:

Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
PhDr. Vladimír Šalitroš, oddelenie strategického rozvoja MMK

adresa pre osobné doručenie:

Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
PhDr. Vladimír Šalitroš, oddelenie strategického rozvoja MMK

Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.


16. Otváranie obálok s ponukami:
Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční 15. júla 2009 o 09.15 hod.

Miesto otvárania obálok s ponukami

Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice

17. Kritériá na vyhodnotenie ponúk

Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena za predmet zákazky, t. j. cena s DPH v EUR za celý predmet zákazky. Ako úspešný bude označený uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.


18. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk

Lehota viazanosti ponúk je do 31. augusta 2009.



V Košiciach, 26.06.2009

Ing. František Knapík
primátor

Ing. Drahoslav Lörinc
odborne spôsobilá osoba vo VO


Text výzvy je uložený aj v prílohe vpravo hore. 

Prílohy

1. RTF 91,49 KB Výzva na predloženie ponuky Externý manažment pre implementáciu projektu „Znižovanie emisii modernizáciou MHD Mesta Košice“