Výzva na predloženie ponuky v postupe zadávania podprahovej zákazky na poskytnutie služieb
(Zadávanie podprahovej zákazky na poskytnutie služieb podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), § 99 a násl.)
1. Predmet zákazky:
Externý manažment pre implementáciu projektu „Výroba bioodpadov – kompostáreň mesta Košice"
2. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov verejného obstarávateľa: Mesto Košice
Sídlo: Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
Zastúpený : Ing. František Knapík, primátor
IČO : 00691135
Kontaktná osoba: PhDr. Vladimír Šalitroš
3. Opis predmetu zákazky:
Cieľom zadania zákazky je výber dodávateľa – poskytovateľa špeciálnych služieb technickej asistencie v oblasti riadenia projektu financovaného z prostriedkov Európskych spoločenstiev počas celého životného cyklu projektu, teda od spracovania dokumentácie pre podanie žiadosti o platbu až po ukončenie poslednej plánovanej aktivity projektu v súlade so stanoveným časovým harmonogramom a podmienkami stanovenými v zmluve o poskytnutí NFP a súvisiacimi dokumentmi.
Nomenklatúra podľa slovníka CPV: 74.14.20.00
Kategória služieb č. 11 – prioritné služby podľa prílohy č. 2 zákona č. 25/2006 Z.z.
Poradenské služby v oblasti riadenia
Predpokladaná hodnota zákazky: 60 000.- EUR bez DPH
4. Rozsah predmetu obstarávania
Cieľom uzatvoreného zmluvného vzťahu je zabezpečenie komplexnej služby technickej asistencie počas celého životného cyklu projektu, s riešením predovšetkým nasledovných činností:
- Vypracovanie žiadostí o platbu s príslušnými prílohami v zmysle podmienok uvedených v zmluve o poskytnutí NFP
- Spracovávanie a predloženie pravidelných monitorovacích správ o priebehu plnenia projektu v termínoch stanovených v zmluve o poskytnutí NFP
5. Variantné riešenia
Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantného riešenia
6. Lehota plnenia predmetu obstarávania
Lehota na splnenie celého predmetu obstarávania je najneskôr do: doba platnosti zmluvy
7. Miesto a spôsob poskytovania súťažných podkladov
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí verejnému obstarávateľovi písomnú žiadosť o ich poskytnutie:
najneskôr do 14.04. 2009 do 15,00 hod.
Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 2.
Na žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov po uplynutí lehoty určenej na jej podanie sa nebude prihliadať a súťažné podklady sa záujemcovi neposkytnú.
Osobné prevzatie súťažných podkladov pri splnení doručenia žiadosti je možné v pracovných dňoch od 8,00 do 15,00, na adrese uvedenej v bode 2 .
Verejný obstarávateľ vedie evidenciu o poskytnutí súťažných podkladov.
8. Vysvetľovanie súťažných podkladov
Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve a v súťažných podkladoch na základe písomnej žiadosti o vysvetlenie doručenej verejnému obstarávateľovi do troch pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným záujemcom. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
9. Podmienky účasti
Verejný obstarávateľ podľa § 99 ods. 1 písm. b) vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti nasledovné:
a) Osobné postavenie
Uchádzač je oprávnený uskutočňovať prácu, ktorá je predmetom obstarávania
Preukázanie splnenie podmienky účasti:
Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti uvedenej v bode 9.1.1 a), predložením originálu, alebo overenej fotokópie dokladu o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou.
Uchádzač môže nahradiť požadovaný doklad predložením originálu, alebo overenej fotokópie dokladu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, všetko podľa § 128 ods. 1.
b) Zoznam splnených zmlúv s rovnakým alebo podobným predmetom plnenia ako je predmet zákazky.
10. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Splnenie podmienok účasti bude posudzované v súlade s výzvou na predloženie ponuky a v súlade so súťažnými podkladmi a z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ktorý:
- nepreukázal splnenie podmienok účasti podľa bodu 9 oznámenia o vyhlásení,
- predložil neplatné doklady,
- nepredložil požadované doklady alebo informácie,
- poskytol nepravdivé alebo skreslené informácie.
11. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena za predmet zákazky, t. j. cena bez DPH v EUR za celý predmet zákazky. Ako úspešný bude označený uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu, t. j. cena s DPH v Eur.
12. Obsah ponuky
Ponuka musí obsahovať:
a) doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu 9 tejto výzvy,
b) vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami a požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch,
c) návrh zmluvy.
13. Predkladanie ponúk
Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 27.04.2009 do 10.00 hod..
Spôsoby doručenia ponúk:
Poštou na adresu:
PhDr. Vladimír Šalitroš
Oddelenie strategického rozvoja
Magistrát mesta Košice
Trieda SNP 48/A
040 01 Košice
Osobne na adresu:
PhDr. Vladimír Šalitroš
Oddelenie strategického rozvoja
Magistrát mesta Košice
Trieda SNP 48/A
040 01 Košice
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
14. Otváranie obálok s ponukami:
Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční 27.04.2009 o 10.30 hod.
Miesto otvárania obálok s ponukami
Magistrát mesta Košice
Trieda SNP 48/A
040 01 Košice
15. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk
Lehota viazanosti ponúk je do 30. júna 2009.
V Košiciach, 7.4.2009
Ing. František Knapík
primátor
Ing. Drahoslav Lörinc
odborne spôsobilá osoba vo VO