Súťažné podklady je možné vyzdvihnúť v pracovných dňoch u p. Jany Balogovej
na adrese verejného obstarávateľa od 26. 03. 2009 do 31. 03. 2009 v čase od 8. 00 hod.
do 12. 00 hod.
Termín predloženia ponuky je do 06. 04. 2009 do 10. 00 hod. na adresu verejného obstará-
vateľa v súlade s prílohou k výzve na predloženie ponuky a súťažnými podkladmi.
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Školská kuchyňa a školská jedáleň
Sídlo: Bernolákova 16, 040 11 Košice
IČO: 35542772
E-mail: skasjbernolakova@gmail.com
Tel.: 055/6422495
2. Typ zmluvy, ktorá sa má uzavrieť
Kúpna zmluva v súlade s Obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov.
3. Spoločný slovník obstarávania:
15110000-2, 15130000-8, 15112130-6
4. Názov, opis a množstvo predmetu zákazky
I. Mäso, mäsové výrobky
II. Kurčatá
Opis a množstvo tovaru je uvedené v súťažných podkladoch
5. Predpokladaná hodnota zákazky
33 500 EUR bez DPH – podprahová zákazka
6. Predloženie ponúk
Ponuka môže byť predložená aj na časť zákazky.
7. Variantné riešenie
Neumožňuje sa.
8. Lehota na dodanie tovaru
Začatie: Predpokladaný termín – 25. 04. 2009
Ukončenie: Predpokladaný termín – 24. 04. 2010
9. Kontaktná osoba
p. Jana Balogová
Ing. Anna Hlaváčová
10. Poskytovanie súťažných podkladov /netýka sa záujemcov, ktorým boli súťažné podklady
zaslané/:
Súťažné podklady si môže záujemca vyžiadať na adrese verejného obstarávateľa v pracovných
dňoch od 26. 03. 2009 do 31. 03. 2009 v čase od 8. 00 hod. do 12. 00 hod. osobne alebo poštou.
11. Úhrada za súťažné podklady
Nevyžaduje sa
12. Lehota na predloženie ponúk
06. 04. 2009, do 10. 00 hod.
13. Adresa na doručenie ponúk a označenie obálok
Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť je uvedená v bode 1.
Uchádzač predloží ponuku v uzavretom obale s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača
alebo miesta podnikania uchádzača, s označením „Súťaž", hesla súťaže „Mäso".
14. Dátum otvárania ponúk
06. 04. 2009 o 11. 00 hod. v miestnosti riaditeľky ŠJaŠK
15. Podmienky financovania
- kupujúci neposkytne predávajúcemu finančné preddavky,
- splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní od jej prevzatia za podmienky splnenia formálnych
náležitostí.
16. Podmienky účasti uchádzačov
a/ Predloženie cenovej ponuky podľa opisu a množstva predmetu zákazky. V cene bude zahrnutá
cena tovaru a dodávka na adresu verejného obstarávateľa.
b/ Predloženie originálu alebo úradne osvedčených dokladov:
- doklad o oprávnení podnikať v oblasti predmetu zákazky alebo potvrdenie o zapísaní do zoz-
namu podnikateľov,
- uchádzač, ktorý predloží doklad o zapísaní do zoznam podnikateľov predloží aj doklad o opráv-
není podnikať,
Ďalšie podmienky účasti uchádzačov a obsah ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
17. Kritérium na hodnotenie ponúk
Cena v € 100 bodov
Ponuka uchádzača s najnižšou cenou získa 100 bodov, ponuky ostatných uchádzačov získajú
počet bodov úmerne k ponuke s najnižšou cenou tak, že sa cena ponuky s najnižšou cenou vy-
delí cenou vyhodnocovanej ponuky a vynásobí 100 bodmi.
Úspešným uchádzačom bude ten uchádzač, ktorý navrhne najnižšiu cenu v EUR.
18. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk
06. 06. 2009