Výzva na predkladanie ponúk
(Podlimitná zákazka s použitím postupu zadávania podprahovej zákazky)
Kosenie trávnatých porastov
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Úradný názov: Mesto Košice
IČO: 00691135
Poštová adresa: Trieda SNP 48/A
Mesto: Košice
PSČ: 040 11
Kontaktné miesto: Mesto Košice
Správa komunikácií mesta Košice
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
Kontaktná osoba:
Ing. Jozef Mikula Telefón: 055/6419 348, fax: 055/6419 210
Ing. Eva Fabová Telefón: 055/6419 210, fax: 055/6419 210
Ďalšie informácie a súťažné podklady možno získať na uvedenej adrese a kontaktnom mieste.
Ponuky alebo žiadosti o účasť musia byť doručené na uvedenú adresu a kontaktné miesto.
2. Druh verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. b zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
3. Názov zákazky: Kosenie trávnatých porastov.
4. Druh zákazky: služby.
Kategória služby č. 27 podľa prílohy č. 3 k zákonu č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
5. Miesto poskytovania služby: Košice, extravilán mesta.
NUTS kód: SK 042
6. Stručný opis zákazky:
Kosenie trávnatých porastov na cestných pomocných pozemkoch v extraviláne mesta, v rôznom stupni svahovitosti bez ďalšej manipulácie s pokoseným trávnatým porastom. Predpokladaný počet cyklov kosenia dva krát ročne, počet kosieb môže byť ovplyvnený poveternostnými podmienkami. Rozsah poskytovaných služieb v jednotlivých rokoch bude závisieť aj od výšky finančných prostriedkov v rozpočte verejného obstarávateľa a bude určovaný verejným obstarávateľom podľa potrieb údržby prícestnej zelene.
Podrobný opis požadovanej služby a neocenený výkaz položiek je súčasťou súťažných podkladov.
7. Spoločný slovník obstarávania (CPV): 77.30.40.00-4
8. Rozdelenie zákazky na časti: nie
9. Povolenie predloženia variantných riešení: nie
10. Množstvo alebo rozsah zákazky:
Rozsah jedného cyklu kosenia: cca 71 ha. Predpokladaný počet cyklov kosenia dva krát ročne, počet kosieb môže byť ovplyvnený poveternostnými podmienkami.
Rozsah poskytovaných služieb v jednotlivých rokoch bude závisieť aj od výšky finančných prostriedkov v rozpočte verejného obstarávateľa a bude určovaný verejným obstarávateľom podľa potrieb údržby cestných pozemkov.
11. Trvanie zmluvy
Trvanie zmluvy: 28 mesiacov
12. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania:
Na plnenie zmluvy nebude poskytnutý preddavok ani záloha. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
13. Podmienky účasti:
Na preukázanie splnenia podmienok účasti sa vyžaduje predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača poskytovať požadovanú službu,
a) živnostenské oprávnenie alebo aktuálny výpis zo živnostenského registra (predkladá napr. podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia),
b) aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá napr. podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri),
c) iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov.
Ďalšie požiadavky na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie:
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením nasledujúcich dokladov:
1. Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk v originálnom vyhotovení, resp. úradne osvedčená kópia vyjadrenia banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje záväzky za posledné tri roky (2005, 2006, 2007) nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, k 16.07.2008. K vyjadreniu banky/bánk doloží uchádzač čestné vyhlásenie, že nemá vedené účty v iných bankách. Čestné vyhlásenie bude podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny každým členom skupiny alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za člena skupiny.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Od uchádzača sa vyžaduje predložiť kladné vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru, nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním a pod.).
2. Potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní služby nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, k 16.07.2008. Potvrdenie o poistení je možné nahradiť úradne osvedčenou kópiou poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Od uchádzača sa vyžaduje predložiť potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu, v ktorom bude uvedené, že poistenie je platné počas celej doby poskytovania služby, t.j. min. do 31.12.2010 a min. výška plnenia poisťovne je 500 000,- Sk. V prípade predloženia úradne osvedčenej kópie poistnej zmluvy, musí byť v nej uvedená doba platnosti min. do 31.12.2010 a min. výška plnenia poisťovne 500 000,- Sk. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, aspoň jeden člen skupiny musí spĺňať požiadavku na uvedené poistenie.
3. Údaje o výške obratu v Sk s DPH, ktorý sa viaže na predmet zákazky za predchádzajúce dva roky (2006 a 2007) podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny každým členom skupiny alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za člena skupiny – predložené formou čestného vyhlásenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Požadovaná výška ročného obratu musí byť za každý uvedený rok (2006, 2007) min. 1,5 mil. Sk.
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledujúcich dokladov:
1.Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2005-2007) rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako plánovaná zákazka na poskytovanie služby s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresy jeho sídla alebo miesta podnikania, názvu a stručného opisu predmetu zákazky, miesta, lehôt poskytovania služieb, ročného objemu kosenia v ha, dohodnutej zmluvnej ceny a ceny skutočne fakturovanej (v prípade rozdielu s odôvodnením), údajov na kontaktnú osobu odberateľa potrebných na overenie požadovaných informácií. Zoznam bude doplnený potvrdeniami odberateľov o ich uspokojivom vykonaní:
a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí.
V potvrdeniach odberateľov budú uvedené ich kontaktné údaje, podpis a odtlačok pečiatky.
Vzor - formulár « D » tvorí prílohu súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
V predloženom zozname poskytnutých služieb musí byť za každý z požadovaných rokov uvedený ročný objem kosenia v rozsahu min. 100 ha.
2.Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytovanie služby. Uchádzač uvedie: popis, názov/ typ strojného alebo technického vybavenia, rok výroby, použitie, počet kusov, vzor - formulár «E