Prejsť na obsah

Výzva na predkladanie ponúk - Stavebné úpravy miestnej komunikácie na ulici Trieda SNP v Košiciach

Výzva na predkladanie ponúk
Podprahová zákazka
Stavebné úpravy miestnej komunikácie na ulici Trieda SNP v Košiciach

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Úradný názov: Mesto Košice IČO: 00691135
Poštová adresa: Trieda SNP 48/A DIČ: 2021186904
Mesto: Košice
PSČ: 040 11

Kontaktné miesto: Magistrát mesta Košice
oddelenie správy komunikácií
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice

Kontaktná osoba: Ing. Jozef Mikula, Magistrát mesta Košice, oddelenie správy komunikácií,
č. telefónu: 055 6419 348, fax: 055 6419 210
Ing. Eva Fabová, Magistrát mesta Košice, oddelenie správy komunikácií,
č. telefónu: 055 6419 210, fax: 055 6419 210

Internetová adresa: www.kosice.sk

1.1.Ďalšie informácie a súťažné podklady možno získať na uvedenej adrese a kontaktnom mieste.
1.2.Ponuky musia byť doručené na adresu: Magistrát mesta Košice, referát verejného obstarávania, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice.

2. Druh verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. b zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).

3. Názov zákazky: Stavebné úpravy miestnej komunikácie na ulici Trieda SNP v Košiciach

4. Druh zákazky: stavebné práce

5. Miesto uskutočňovania stavebných prác: Košice, MČ Košice – Západ, Trieda SNP
NUTS kód: SK 042

6. Stručný opis zákazky:
Stavebné úpravy miestnej komunikácie (vozovka, chodník) spočívajúce v oprave jestvujúceho živičného krytu vozovky, výškovej úprave obrubníkov, uličných vpustí a poklopov, oprave chodníkov, náteroch oceľových konštrukcií, osadení zábradlia, vodorovnom dopravnom značení, spätnej úprave dotknutých plôch, porealizačnom zakreslení stavebných úprav, a.i.
Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.

7. Spoločný slovník obstarávania (CPV): hlavný slovník 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.33.30-1, 45.23.32.21-4, 45.44.21.21-1, 45.34.00.00-2, doplnkový slovník: IA40-6

8. Rozdelenie zákazky na časti: nie

9. Povolenie predloženia variantných riešení: nie

10. Množstvo alebo rozsah zákazky:
Celkové množstvo: oprava živičného krytu vozovky 5150 m2, chodníkov 3637,10 m2, oprava obrubníkov 1388 m, výšková úprava uličných vpustí 21 ks, poklopov 11 ks, osadenie zábradlia 24,80 m, vodorovné značenie krytu líniové 1756,30 m, plošné 14,50 m2, a.i. podľa výkazu výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.

11. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 251 046, 38 €

12. Lehota uskutočnenia:
Požadovaná lehota pre uskutočnenie stavebných úprav vozovky miestnej komunikácie je 45 kalendárnych dní od odovzdania a prevzatia staveniska a požadovaná lehota pre uskutočnenie celého predmetu zákazky je 60 kalendárnych dní od odovzdania a prevzatia staveniska, pričom predmet zákazky musí byť zhotovený najneskôr do 30.10.2009.

13. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania:
Na plnenie zmluvy nebude poskytnutý preddavok ani záloha. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia.

14. Podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s § 99, ods. 1, písm. b zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje:

14.1. Predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača uskutočňovať predmetné stavebné práce,
a) živnostenské oprávnenie alebo aktuálny výpis zo živnostenského registra (predkladá napr. podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia),
b) aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá napr. podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri),
c) iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov.

14.2. Ďalšie doklady požadované na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti;

14.2.1. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením nasledujúcich dokladov:
14.2.1.1. Originálom vyjadrenia, resp. úradne overenou kópiou vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorých má uchádzač vedený účet o schopnosti uchádzača plniť svoje záväzky za posledné tri roky (2006, 2007, 2008), nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, k 26.05.2009. K vyjadreniu banky/bánk doloží uchádzač čestné vyhlásenie, že nemá vedené účty v iných bankách. Čestné vyhlásenie bude podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny každým členom skupiny alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za člena skupiny.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Od uchádzača sa vyžaduje predložiť kladné vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorých má vedený účet, z ktorého musí byť zrejmé, že za obdobie posledných troch rokov nebol v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru, nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním a pod.).
14.2.1.2. Čestným vyhlásením o výške ročného obratu vyjadreného v € s DPH, ktorý sa viaže na predmet zákazky a to samostatne za predchádzajúce dva roky (za rok 2007 a za rok 2008). Čestné vyhlásenie bude podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny každým členom skupiny alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za člena skupiny – predložené formou čestného vyhlásenia.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Požadovaná výška ročného obratu, ktorý sa viaže na predmet zákazky musí byť za každý uvedený rok (2007, 2008) min. 9 mil. Sk.

14.2.2. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledujúcich dokladov:
14.2.2.1. Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúce tri roky (2006-2008) rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako plánovaná zákazka na uskutočňovanie stavebných prác, s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresy jeho sídla alebo miesta podnikania, názvu a stručného opisu predmetu zákazky, miesta, lehôt uskutočňovania stavebných prác, rozsahu uskutočnených živičných prác v m2, dohodnutej zmluvnej ceny a ceny skutočne fakturovanej (v prípade rozdielu s odôvodnením), údajov na kontaktnú osobu odberateľa potrebných pre overenie požadovaných informácií.
Zoznam bude doplnený potvrdeniami odberateľov o ich uspokojivom vykonaní:
a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
Na potvrdeniach odberateľov budú uvedené ich kontaktné údaje, podpis a odtlačok pečiatky.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
V predloženom zozname stavebných prác musí uchádzač za každý z požadovaných rokov preukázať súhrnný rozsah uskutočnených živičných prác v množstve min. 5 tis. m2.

14.2.2.2. Údaje o vzdel