Výzva na predkladanie ponúk pri zadávaní podprahovej zákazky
Názov: „Špecializované servisné služby na údržbu IT infraštruktúry a programov "
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Mesto Košice
Sídlo: Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
IČO: 00691135
Kontaktná osoba: Ing. Gabriela Hajduková, Ing. Jozef Houska, Ing. Viktor Fenďa
Telefón/fax: 055/6419 235, 6419 308, 6419 244, fax-6419 288
2. Predmet zákazky
Špecializované servisné služby na údržbu IT infraštruktúry a programov
Klasifikácia:
Hlavný predmet zákazky: 72511000-0 (softvérové služby na správu sietí)
Doplňujúce predmety zákazky: 72510000-3 (služby súvisiace so správou počítačov), 72320000-4 (databázové služby), 72253200-5 (systémové podporné služby)
3. Opis predmetu zákazky
Servisné služby na Microsoft, Citrix, VMware, Wyse a Secure Computing produkty, ktoré sú inštalované v IT infraštruktúre objednávateľa. Servisné služby sa týkajú správy, údržby a rozvoja IT infraštruktúry objednávateľa s cieľom minimalizácie výpadkov serverov a služieb podľa Prílohy č.1 súťažných podkladov.
Rozsah služieb: diaľková správa, služby priamo u objednávateľa, konzultačné služby, školenie, testovanie a príprava služieb.Práce vykonajú len školení a certifikovaní pracovníci zhotoviteľa s certifikátmi CCA, MCP a VMware Professional. Podrobná špecifikácia služieb je uvedená v súťažných podkladoch.
4. Miesto dodania predmetu zákazky
Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11, Samostatný referát informatiky
5. Trvanie zmluvy
Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
6. Určenie podmienok účasti
Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovne:
Základné podmienky účasti uchádzačov:
Predloženie dokladu o oprávnení podnikať (originál alebo overená kópia) alebo platná overená kópia potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona NR SR č. 25/2006 Z. z., v ktorom bude zapísané oprávnenie na činnosť podľa predmetu zákazky.
Ďalšie podmienky účasti uchádzačov:
- Uchádzač musí byť partnerom Microsoft, Citrix, Vmware a Wyse alebo preukáže, že má uzatvorený zmluvný vzťah počas trvania zmluvy s partnermi uvedenými vyššie. Uchádzač predloží fotokópiu dokladov o uvedenej skutočnosti, ktoré budú potvrdené podpisom štatutárneho orgánu uchádzača
- Uchádzač predloží fotokópie certifikátov CCA, MCP a VMware professional, ktorými preukáže, že pracovníci vykonávajúci potrebné servisné zásahy v infraštruktúre objednávateľa sú školení a certifikovaní na tieto činnosti
- Uchádzač predloží zoznam ním realizovaných zmlúv v oblasti špecializovaných služieb na údržbu IT infraštruktúry a programov, pričom tento zoznam musí obsahovať názov a sídlo objednávateľa, predmet plnenia zmluvy, obdobie plnenia týchto služieb, meno a priezvisko osoby u objednávateľa, u ktorej je možné referenciu overiť, tel. a e-mail na uvedenú osobu. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača a musí byť predložený v origináli alebo overenej fotokópii
- Uchádzač predloží opis ponúkaných služieb minimálne v rozsahu uvedenom v špecifikácii predmetu zákazky podľa prílohy č.1 súťažných podkladov, aby bolo možné porovnať ponúkané služby s požiadavkami verejného obstarávateľa
Splnenie podmienok účasti sa bude hodnotiť spôsobom splnil/nesplnil. Do vyhodnotenia bude zaradená ponuka uchádzača, ktorý splnil podmienky účasti.
7. Podmienky poskytnutia súťažných podkladov
Súťažné podklady budú záujemcom poskytnuté na základe písomnej žiadosti na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode č. 1.
Žiadosť o súťažné podklady je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi:
v pracovných dňoch od: 26. 11. 2007 do: 30. 11. 2007
v čase od: 8.00 h. do: 15.00 h.
v stredu do: 16.00 h.
v piatok do: 14.00 h.
Spôsob prevzatia – osobne alebo zaslanie poštovou zásielkou. Úhrada za súťažné podklady sa nevyžaduje. Výzva bude zaslaná po jej uverejnení na verejne prístupnom mieste (webová stránka) aj priamo minimálne trom možným záujemcom.
8. Lehota na predkladanie ponúk
Ponuku môže predložiť iba záujemca, ktorý v stanovenej lehote požiadal o poskytnutie súťažných podkladov a ktorému ich verejný obstarávateľ poskytol, resp. ktorý bol verejným obstarávateľom vyzvaný.
Ponuku je potrebné predložiť na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode č.1 v termíne do 20. 12. 2007 do 9.00 hod. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
9. Otváranie ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 20. 12. 2007 o 10.30 hod. v sídle verejného obstarávateľa, v zasadačke č. 310/D na 3. poschodí.
10. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Ponuky budú vyhodnocované na základe najnižšej ceny s DPH.
11. Lehota viazanosti ponúk
Lehota viazanosti ponúk uplynie 28. 02. 2008.
Dátum: 23. 11. 2007
Zodpovedná osoba verejného obstarávateľa: RNDr. Milan Sabol
Odborne spôsobilá osoba: Ing. Gabriela Hajduková