Prejsť na obsah

Výzva na predkladanie ponúk na kladenie dlažby a opravu dláždených krytov pozemných komunikácií

Výzva na predkladanie ponúk
Zákazka s nízkou hodnotou (podľa § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov)

Kladenie dlažby a oprava dláždených krytov pozemných komunikácií

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Úradný názov: Mesto Košice
Poštová adresa: Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
IČO: 00691135, DIČ: 2021186904

Kontaktné miesto: Magistrát mesta Košice, oddelenie správy komunikácií
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Mikula, vedúci referátu správy komunikácií
č. telefónu: 055 6419 348, e-mail: jozef.mikula@kosice.sk
Internetová adresa: www.kosice.sk

2. Druh verejného obstarávateľa:
verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní)

3. Názov predmetu zákazky:
Kladenie dlažby a oprava dláždených krytov pozemných komunikácií

4. Druh zákazky: uskutočňovanie stavebných prác

5. Stručný opis zákazky:
pokládka zámkovej dlažby rôznych tvarov a rozmerov, oprava dláždených krytov pozemných komunikácií zo zámkovej, kamennej a betónovej dlažby, zhotovenie dilatačných škár, oprava jestvujúceho škárovania dlažby z prírodného kameňa vrátane dodávok všetkých súvisiacich materiálov a výrobkov, dodávka, spracovanie, zhutnenie betónovej zmesi a dodávka štrkodrvy fr. 16-32 mm s uložením a zhutnením. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe tejto výzvy.

Spoločný slovník obstarávania (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1

6. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:    nie
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky.

7. Možnosť predloženia variantných riešení:     nie

8. Miesto uskutočňovania predmetu zákazky:
Košice, podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, povereného zástupcu MMK oddelenia správy komunikácií

9. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:   119 950,- € bez DPH
Predpokladaná hodnota zákazky je predpokladaná maximálna cena plnenia. Skutočná cena za uskutočnenie predmetu zákazky bude závisieť od reálne vykonaného plnenia, ktoré bude uskutočňované na základe požiadaviek verejného obstarávateľa, povereného zástupcu MMK oddelenia správy komunikácií.

10. Termín uskutočňovania predmetu zákazky:
do 31.12.2011, pričom jednotlivé plnenia budú uskutočňované v termínoch požadovaných verejným obstarávateľom, povereným zástupcom MMK oddelenia správy komunikácií.

11. Mena a ceny uvádzané v ponuke:
Navrhované ponukové jednotkové ceny za uskutočňovanie predmetu zákazky musia byť stanovené podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Ponukové jednotkové ceny za uskutočňovanie predmetu zákazky budú vyjadrené v eurách (€) bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Ponukové jednotkové ceny musia byť nižšie ako porovnávacie ceny stanovené verejným obstarávateľom pred začatím prieskumu trhu, ktoré sú uvedené v prílohe tejto výzvy.

12. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Na uskutočňovanie predmetu zákazky nebude poskytnutý preddavok ani záloha. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia. Podkladom pre vystavenie faktúry bude podpísaný doklad o odovzdaní a prevzatí vykonaného plnenia.

13. Podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti vyžaduje: overenú kópiu dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu prípadne overenú kópiu potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie a ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje technická alebo odborná spôsobilosť: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúce tri roky s uvedením zákaziek podobného alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky a s údajmi o cenách, lehotách a miestach ich uskutočnenia a kontaktných údajov na odberateľov (min. požadovaný finančný objem, ktorý musí uchádzač v zozname preukázať je 20 000 € bez DPH/rok) a zoznam strojového a technického vybavenia s uvedením názvu/typu strojového alebo technického vybavenia, použitia a počtu kusov (min. požadované strojové a technické vybavenie: dopravné prostriedky, elektrocentrála, rezačka na kameň, rezačka na rezanie škár, pneumatické kladivo alebo zbíjačka). Zoznamy budú podpísané uchádzačom.

14. Obsah ponuky:
14.1. Identifikačné údaje uchádzača s uvedením e-mailovej adresy uchádzača (pre potreby elektronickej aukcie).
14.1. Doklady na preukázanie podmienok účasti podľa bodu 13. tejto výzvy.
14.2. Cenová ponuka – podľa zoznamu položiek.
V cenovej ponuke požadujeme oceniť všetky položky uvedené v zozname položiek, ktorý je uvedený v prílohe tejto výzvy so zahrnutím všetkých nákladov súvisiacich s oceňovanou položkou podľa tejto výzvy a jej prílohy.
14.3. Čestné prehlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami uvedenými v tejto výzve a jej prílohe.

15. Jazyk ponuky:
ponuka a ďalšie požadované doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo českom jazyku.

16. Náklady na ponuku:
všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

17. Elektronická aukcia:
v rámci prieskumu trhu bude použitá elektronická aukcia. Použitie elektronickej aukcie je bližšie špecifikované v prílohe tejto výzvy.

18. Kritérium vyhodnotenia ponúk:
najnižšia cena (jednotkové ceny v € bez DPH)

19. Vyhodnotenie ponúk:
Do procesu vyhodnotenia ponúk budú zaradené tie ponuky, ktoré obsahujú všetky doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 13. tejto výzvy a požiadavky verejného obstarávateľa podľa bodu 11. tejto výzvy. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky uvedené vo výzve a jej prílohe postúpia do druhej etapy súťaže, kde sa výber najúspešnejšieho uchádzača bude realizovať prostredníctvom elektronickej aukcie. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami (zaslaním výzvy na účasť v on-line výberovom konaní na e-mailovú adresu uvedenú v ponuke uchádzača) súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky a požiadavky na predloženie nových jednotkových cien upravených smerom nadol. Účelom elektronickej aukcie ako opakujúceho sa procesu využívajúceho elektronické zariadenia na predkladanie nových jednotkových cien upravených smerom nadol je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. Uchádzači budú predkladať nové jednotkové ceny za jednotlivé položky predmetu zákazky upravené smerom nadol.
Úspešný uchádzač bude ten, ktorého ponuka získa najvyšší počet bodov. Nakoľko najvýhodnejšou ponukou je ponuka s min. jednotkovými cenami pri zohľadnení váhy jednotlivých položiek v % (povaha: klesajúca), na výpočet počtu bodov bude použitý vzorec: (min. ponuka/ponuke účastníka) x váha v %. V priebehu elektronickej aukcie budú uchádzačovi sprístupnené info