Výzva na predkladanie ponúk pri zadávaní podprahovej zákazky
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Mesto Košice
Sídlo: Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
IČO: 00691135
Kontaktná osoba: Bc. Helena Rohrerová, Ing. Terézia Frankovičová
Telefón/fax: 055/6419405, 6419321, 6419116
2. Predmet zákazky
Automaty na samoobslužný predaj parkovacích lístkov.
Klasifikácia: Spoločný slovník obstarávania – 30144200-2 Stroje na vydávanie lístkov
Výsledkom procesu zadávania zákazky bude uzavretie zmluvy na dodanie tovaru (kúpnej zmluvy) v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka.
3. Opis predmetu zákazky
Predmetom zákazky je dodávka automatov na samoobslužný predaj parkovacích lístkov v predpokladanom počte 14 ks, vrátane montáže na súčasne používané stojany a prevzatia doteraz používaných parkovacích automatov (za 1 ks nového automatu – 1 ks doteraz používaného parkovacieho automatu).
Parkovacie automaty vyrobené z anikorovej ocele, napájanie z elektrickej siete verejného osvetlenia, možnosť napájania z batérie, prípadne zo solárneho panelu umiestneného na streche automatu. Platenie sadzby za parkovné mincami, otvor pre vhodenie mince musí byť chránený proti zablokovaniu nežiadúcimi predmetmi. Možnosť rozšírenia o čítačku magnetických alebo čipových kariet. Riešenie automatu musí umožňovať prechod na platbu v Euro. Potrebné zimné vykurovanie. Prenos údajov do automatu a programovanie pomocou PC karaty.
Podrobnejší opis a technické požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Variantné riešenie nie je povolené.
4. Miesto dodania predmetu zákazky
Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 – Mestská polícia
5. Lehota na ukončenie dodávky
Dodávka parkovacích automatov, vrátane ich montáže na súčasne používané stojany musí byť ukončená najneskôr do 31. 5. 2007.
6. Určenie podmienok účasti
Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovne:
a) osobné postavenie
predložením dokladu o oprávnení podnikať, nie starším ako 3 mesiace ku dňu lehoty stanovenej na predkladanie ponúk (originál alebo overená kópia) alebo overenej kópie potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov
b) techcnickú a odbornú spôsobilosť
predložením technickej dokumentácie obsahujúcej minimálne:
- popis technických parametrov dodávaného tovaru
- informáciu o zabezpečení záručného a pozáručného servisu (dĺžka záruky, servisné strediská, čas nástupu od nahlásenia poruchy a pod.)
Splnenie podmienok účasti sa bude hodnotiť spôsobom splnil/nesplnil. Do vyhodnotenia bude zaradená ponuka uchádzača, ktorý splnil podmienky účasti.
7. Podmienky poskytnutia súťažných podkladov
Súťažné podklady budú záujemcom poskytované na základe písomnej žiadosti na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode č. 1, v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Spôsob prevzatia – osobne alebo zaslanie poštovou zásielkou.
Úhrada za súťažné podklady sa nevyžaduje.
8. Lehota na predkladanie ponúk
Ponuku môže predložiť iba záujemca, ktorý v stanovenej lehote požiadal o poskytnutie súťažných podkladov a ktorému ich verejný obstarávateľ poskytol, resp. ktorý bol verejným obstarávateľom vyzvaný na predloženie ponuky.
Ponuku je potrebné predložiť na adresu verejného obstarávateľa uvedeného v bode l. v termíne do 19. 4. 2007 do 14.00 hod.
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
9. Otváranie obálok s ponukami
Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční dňa 20. 4. 2007 o 9.00 hod. v sídle verejného obstarávateľa, v zasadačke č. 208/D na 2. poschodí.
10. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Ponuky budú vyhodnocované na základe najnižšej ceny.
11. Lehota viazanosti ponúk
Lehota viazanosti ponúk uplynie 18. 5. 2007.
Dátum: 20.3.2007
Meno a podpis odborne spôsobilej osoby: Ing. Terézia Frankovičová