Prejsť na obsah

Výberové konanie na pracovnú pozíciu: REFERENT PRE TRANSFORMÁCIU INFRAŠTRUKTÚRY IT

Mesto Košice, Tr. SNP 48/A, 040 11 Košice, príjme zamestnanca do pracovného pomeru na pracovnú pozíciu:
 
REFERENT PRE TRANSFORMÁCIU INFRAŠTRUKTÚRY IT
(SERVICE DESK – ANALYTIK, ŠPECIALISTA)
 
Minimálne kvalifikačné predpoklady:
  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa technického alebo informatického smeru.
 
Ďalšie kritéria a požiadavky:
  • spĺňanie predpokladov podľa zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme,
  • minimálne 2 roky skúseností na pozícii analytika alebo špecialistu v oblasti ITSM alebo správy Service Desku,
  • skúsenosti so správou a riadením ITSM nástrojov (napr. GLPI, ServiceNow, JIRA Service Desk, BMC Remedy alebo iné),
  • skúsenosti s tvorbou a interpretáciou reportov a analýz z oblasti IT služieb a prevádzky,
 
  • znalosť procesov ITIL (najmä Incident, Problem, Change),
  • pokročilá znalosť práce s MS Excel, Power BI alebo inými nástrojmi na analýzu dát,
  • skúsenosti s prácou s databázami a nástrojmi na správu IT infraštruktúry výhodou,
 
  • anglický jazyk na úrovni stredne pokročilého používateľa (verbálne aj písomne),
 
  • certifikácia ITIL Foundation je výhodou,
  • certifikácia v oblasti práce s ITSM nástrojmi (napr. GLPI, ServiceNow Certified System Administrator) je výhodou,
 
  • analytické myslenie: schopnosť spracovávať veľké množstvo dát, analyzovať trendy a pripravovať zrozumiteľné reporty pre rôzne úrovne manažmentu,
  • komunikatívnosť: schopnosť efektívne komunikovať s rôznymi internými aj externými zainteresovanými stranami,
  • zameranie na detaily a precíznosť: starostlivosť pri spracovaní údajov, analýz a reportov,
  • organizačné schopnosti: schopnosť koordinovať a riadiť viacero úloh a projektov súčasne,
  • proaktívny prístup: schopnosť navrhovať zlepšenia a inovácie v procesoch Service Desku,
 
  • vodičský preukaz skup. B.
 
Pracovná náplň:
 
Do nášho tímu hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/-á bude počas realizácie IT transformačného programu a následne po jeho skončení pracovať ako Service Desk analytik.
 
Hlavné zodpovednosti:
  1. Analýza a správa Service Desk dát:
    • zber, spracovanie a analýza dát z incidentov, požiadaviek, problémov a ďalších ITSM procesov,
    • príprava pravidelných reportov a prehľadov pre IT manažment vrátane analýzy SLA, KPI a OLAs,
    • identifikácia trendov, problémových oblastí a návrhy na zlepšenie procesov v rámci Service Desku.
  2. Governance a riadenie Service Desku:
    • dohľad nad dodržiavaním procesov, eskalačných pravidiel a SLA v rámci Service Desku,
    • správa eskalačných pravidiel a riešenie eskalácií podľa interných postupov,
    • riadenie a zlepšovanie interných procesov a procedúr Service Desku.
  3. Podpora IT manažmentu:
    • poskytovanie analytických podkladov a odporúčaní pre plánovanie kapacít a zdrojov IT tímu.
    • príprava štatistických správ a ad hoc analýz na žiadosť IT manažmentu.
  4. Správa a údržba systémov a nástrojov pre Service Desk:
    • zabezpečenie dostupnosti a spoľahlivosti nástrojov a aplikácií používaných pre prevádzku Service Desku,
    • správa prístupových práv a rolí používateľov v rámci nástrojov Service Desku.
  5. Podpora a školenia používateľov:
    • organizácia školení pre používateľov a technický personál v oblasti správneho používania nástrojov Service Desku,
    • podpora pri tvorbe a údržbe znalostnej bázy a iných podporných materiálov.
  6. Podpora auditu a compliance:
    • pomoc pri príprave podkladov pre interné a externé audity a zabezpečenie dodržiavania regulácií a IT security požiadaviek.
 
Mesto Košice realizuje ambiciózny program IT transformácie zameraný na modernizáciu, konsolidáciu a štandardizáciu IT infraštruktúry mesta a jeho organizácií. To umožní efektívnejšiu správu zdrojov, vyššiu flexibilitu a optimalizáciu nákladov a v neposlenom rade napomôže implementácií moderných služieb pre občana.
 
V rámci programu implementujeme moderné pracovné nástroje vrátane Microsoft 365 a štandardizujeme fungovanie IT organizácie. Zároveň kladieme dôraz na kybernetickú bezpečnosť v súlade so zákonom o kybernetickej bezpečnosti, ktorý vyžaduje ochranu kritických systémov.
 
Tento program je príležitosťou pre skúsených IT odborníkov, ale aj absolventov, ktorí chcú pracovať s najmodernejšími technológiami a podieľať sa na inovatívnom rozvoji mesta.
 
Ponúkaná mzda:
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, výška funkčného platu najmenej 2 000 €.
 
K žiadosti o zamestnanie je potrebné priložiť:
  • osobný dotazník (v prílohe),
  • profesionálny životopis s uvedením realizovaných IT projektov,
  • kópia dokladu o dosiahnutom vzdelaní,
  • kópia platného certifikátu v oblasti projektového riadenia (ak je k dispozícii),
  • žiadosť o výpis z registra trestov (v prílohe). Výpis z registra trestov si vyžiada Mesto Košice.
 
Žiadosť o predmetnú pracovnú pozíciu spolu so všetkými požadovanými podkladmi je potrebné zaslať v elektronickej forme na e-mailovú adresu andrea.kamenska@kosice.sk v termíne do: 01.11.2024.
 
Splnenie všetkých uvedených požiadaviek nie je nevyhnutnou podmienkou pre účasť v prijímacom konaní. Pri výbere kandidátov zohľadňujeme celkový profil a kvalifikáciu uchádzača, pričom požiadavky sú posudzované individuálne počas pohovoru. Hľadáme motivovaných jednotlivcov, ktorí majú záujem prispieť k našim cieľom, a radi posúdime každú žiadosť na základe konkrétnych skúseností a potenciálu uchádzača.
 
Mesto Košice si vyhradzuje právo neprizvať na osobný pohovor uchádzačov, ktorí nedoručia vyššie uvedeným spôsobom a v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobného pohovoru budú uchádzači písomne informovaní.
 
Informácie o spracúvaní osobných údajov podľa článku 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov sú zverejnené na webovom sídle prevádzkovateľa www.kosice.sk a na úradnej tabuli v priestoroch prevádzkovateľa.
 
/Zdroj: referát personalistiky MMK/