Prejsť na obsah

Polročná bilancia Kancelárie prvého kontaktu - vyše štyridsaťtisíc Košičanov


„ Tento počet je dostatočné číslo potvrdzujúce nám opodstatnenosť zvolenej formy spolupráce - kontaktu s občanmi mesta. Chceme, aby boli vybavovaní pružne, bez zbytočných obmedzení, čakania, a zároveň mali takúto možnosť počas všetkých piatich dní bežného pracovného týždňa.“ uviedol primátor mesta Ing. František Knapík.
Doplnkové služby kancelárie - osvedčovanie listín, podpisov a kopírovacie služby - využilo spolu viac ako tritisíc Košičanov. Konzultáciu a zmeny údajov k výpočtu platieb miestnych poplatkov a miestnych daní prišlo ohlásiť po šesťtisíc obyvateľov mesta. Možnosť ich priamej úhrady v pokladniach KPK využilo približne jedenásťtisíc klientov. Podateľňa magistrátu zaznamenala za toto obdobie viac ako sedemtisíc návštev. Odborné pracoviská dopravy a komunikácií, správy majetku, výstavby a životného prostredia, ako aj sociálnej oblasti podali priamo i telefonicky spolu viac ako tisícsto informácií. Súčasť agendy Kancelárie prvého kontaktu - zabezpečenie slobodného prístupu k informáciám - bola písomnou formou i osobne využitá viac ako tridsaťkrát. A napokon - možnosť prístupu k internetovým stránkam verejnej správy využilo približne dvesto návštevníkov.
S cieľom plynulého chodu kancelárie v jesenných a zimných mesiacoch zrealizoval v uplynulých dňoch správca budovy - mestská spoločnosť Správa majetku mesta - technické opatrenia stabilizácie tepelných podmienok celého prízemného podlažia budovy magistrátu. Ako je známe, tá v minulosti nebola projektovaná pre súčasné praktické využitie priestoru prízemného vestibulu. Výmena starých vchodových dverí a nové tepelné clony na vstupe zamedzili nepríjemnému prievanu. Postupne s ďalšími opatreniami je tak zaistené prostredie vhodné pre pracovníkov i denných klientov kancelárie aj v zimnom období.
Spracoval: Ing. M.Krajňák