Po nahlásení zmeny týkajúcej sa miestneho poplatku trojčlennej rodiny za komunálny odpad z dôvodu presťahovania sa do rodinného domu, Miroslava Zubka priamo v kancelárii osobne pozdravil a odovzdaním symbolického darčeku pri tejto príležitosti ocenil riaditeľ košického magistrátu RNDr. Milan Sabol.
„Zriadenie tejto formy prvého kontaktu považujem za vhodné a praktické riešenie pre obyvateľov centra mesta i jeho mestských častí ", skonštatoval „jubilejný" klient, ktorý v tomto roku navštívil pracoviská kancelárie po druhýkrát.
Na prízemnom podlaží magistrátu je jedenásť funkčne prepojených pracovísk k dispozícii občanom počas piatich dní pracovného týždňa. Chod kancelárie zabezpečuje sedem kmeňových a približne osem desiatok striedajúcich sa zamestnancov z odborných oddelení magistrátu mesta.
Doplnkové služby kancelárie - osvedčovanie listín a podpisov – využilo už viac ako 1800 klientov, možnosť kopírovacích služieb spolu takmer 4 000 Košičanov. Konzultácie a nahlásenie zmien údajov k výpočtu platieb miestnych daní realizovalo približne 7 000 obyvateľov a k zmenám miestnych poplatkov sa ohlásilo až 9 000 obyvateľov mesta. Rovnaký počet zaznamenala podateľňa mestského magistrátu. Pokladne KPK vybavili za toto obdobie viac ako 15 000 klientov.
Odborné pracoviská dopravy a komunikácií, správy majetku, výstavby a životného prostredia, sociálnej oblasti a ďalších oddelení podali priamo i telefonicky spolu viac ako tisíctristo informácií. Zákonná forma slobodného prístupu k informáciám bola písomne i osobne využitá spolu štyridsaťkrát a záujem o internetové stránky verejnej správy prejavilo priamo v KPK približne dvesto klientov.
V nadchádzajúcom prvom mesiaci roka 2007- v termíne na podávanie daňových priznaní - bude kancelária organizačne posilnená o ďalšie tri pracoviská miestnych daní s cieľom minimalizovať čas potrebný pre vybavenie tejto agendy obyvateľmi mesta
Spracoval: Ing. M.Krajňák