Podľa výsledkov kontroly Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) problémy pri používaní elektronických peňaženiek (EP) po prechode na euro spôsobil chybný softvér od dodávateľa - spoločnosti EMTEST. Mimoriadna kontrola, ktorá sa uskutočnila minulý týždeň vo všetkých autobusoch, električkách a trolejbusoch nepreukázala chyby zariadení označovacieho systému v spojoch MHD. Kontrola DPMK ukázala, že bol chybný softvér pri dobíjaní elektronickej peňaženky na predpredajných miestach, ktorý zapríčiňoval straty kreditu a sťahovanie vysokých obnosov z kreditu. Rovnaký problém zapríčiňoval aj chybný softvér revízorských čítačiek.
Spoločnosť EMTEST už koncom minulého týždňa dodala nový softvér, ktorý DPMK okamžite aplikoval do jednotlivých zariadení. „Očakávame, že s novým softvérom sa podobné problémy nebudú opakovať. V každom prípade pracovníci DPMK systém sledujú a monitorujú aj naďalej," uviedol generálny riaditeľ DPMK Michal Tkáč. Zároveň ubezpečil cestujúcu verejnosť, že z dôvodu nekorektných operácií BČK cestujúci neprídu o svoju hotovosť na karte.
Pokiaľ cestujúcim vznikli problémy pri používaní elektronických peňaženiek, prosíme ich, aby sa obrátili so svojou písomnou reklamáciou na DPMK, a.s.: podateľňa DPMK, Bardejovská č. 6, alebo na predajne Bardejovská (v prac. dňoch od 6:30 hod. do 18:00 hod.) a Rooseveltova (v prac. dňoch od 7:15 hod. do 18:30 hod.) Na základe reklamácie bude následne DPMK jednotlivé prípady riešiť. Tlačivo na reklamáciu dostanú cestujúci na predajnom mieste.
Mgr. Monika Murová
PR a marketingová konzultantka
DPMK a. s. Košice
Bardejovská 6
murova@dpmk.sk
murovam@yahoo.com
+421 55 64 07 802