Prejsť na obsah

Dopravný podnik nechal vymeniť softvér

Podľa výsledkov kontroly Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) problémy pri používaní elektronických peňaženiek (EP) po prechode na euro spôsobil chybný softvér od dodávateľa - spoločnosti EMTEST. Mimoriadna kontrola, ktorá sa uskutočnila minulý týždeň vo všetkých autobusoch, električkách a trolejbusoch nepreukázala chyby zariadení označovacieho systému v spojoch MHD. Kontrola DPMK ukázala, že bol chybný softvér pri dobíjaní elektronickej peňaženky na predpredajných miestach, ktorý zapríčiňoval straty kreditu a sťahovanie vysokých obnosov z kreditu. Rovnaký problém zapríčiňoval aj chybný softvér revízorských čítačiek.

Spoločnosť EMTEST už koncom minulého týždňa dodala nový softvér, ktorý DPMK okamžite aplikoval do jednotlivých zariadení. „Očakávame, že s novým softvérom sa podobné problémy nebudú opakovať. V každom prípade pracovníci DPMK systém sledujú a monitorujú aj naďalej," uviedol generálny riaditeľ DPMK Michal Tkáč. Zároveň ubezpečil cestujúcu verejnosť, že z dôvodu nekorektných operácií BČK cestujúci neprídu o svoju hotovosť na karte.

Pokiaľ cestujúcim vznikli problémy pri používaní elektronických peňaženiek, prosíme ich, aby sa obrátili so svojou písomnou reklamáciou na DPMK, a.s.: podateľňa DPMK, Bardejovská č. 6, alebo na predajne Bardejovská (v prac. dňoch od 6:30 hod. do 18:00 hod.) a Rooseveltova (v prac. dňoch od 7:15 hod. do 18:30 hod.) Na základe reklamácie bude následne DPMK jednotlivé prípady riešiť. Tlačivo na reklamáciu dostanú cestujúci na predajnom mieste.



Mgr. Monika Murová
PR a marketingová konzultantka
DPMK a. s. Košice
Bardejovská 6

murova@dpmk.sk
murovam@yahoo.com
+421 55 64 07 802